Solig dag med Anna

Min dag började med att jag vaknade kl halv tio (INNAN KLOCKAN RINGDE) och jag vägrade gå upp.

men väl när klockan blev tio så var jag dötrött igen och ville döda allt som inte hade med sömn och göra.
låg och halv-SNOOOZADE till klockan halv tolv. sen gick jag upp. Gjorde mig "halvt" iordning för att gå till stan. Gick till swedbank som flyttat in i gallerian, kände mig ganska missanpassad där, de påminde om ett sjukhus.. vet inte varför
satte in mina sista stålar på kortet så jag inte kan spendera dom :) . Efter det mötte jag upp anna, vi gick hem till mig och åt lunch, sen kokade oss ett par koppar kaffe och slog ner våra arslen ute i solen. Underbart .
Solbrända blev vi. väldigt solbrända.

haft en perfekt dag. Undra vad jag ska hitta på imorgon, kanske posta lite paket.
eller sy min klänning som jag aldrig syr klart. haha!
anna åker till stockholm imorgon så jag får roa mig med andra personer :)


Theo var med idag :)


Anna pratade med sin mami^^


så pratade hon lite till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0