Städat, har jag? Ja tänk för att det har jag :D

YES!!!
idag tog jag tag i mitt otroligt stökiga rum, efter att nästan ha städat klart insåg jag.. F*CK.. jag tog ingen före bild..
så jag blev lite bitter över det.
men oh my god. jag kunde inte ens komma in i mitt rum för att det var grejer ÖVERALLT. sminkbordet var överfullt och allt var i en enda stor röra.

mitt rum luktar så gott !!!!
nu är det bara tvätten kvar :)
Mamma kom precis hem med tvättmedel så det är bara att fortsätta



smink smink smink i love it <3



man får vara lite kreativ också ;)




ja.. halvstädat iaf.. de får duga

nu ska jag laga mat med mamma å dra igång en tvättmaskin!

dagens mat :





Kommentarer
Postat av: jenny

fina armband! vart har du köpt dom?

har letat men aldrig hittat några.. :(

2010-06-16 @ 00:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0