Come, take my hand!


(nyvaken och jävligt trött-Emma)


Frukosten ligger i magen just nu och anna kommer och hämtar mig om en halvtimme ungefär.
"info-möte" såhär på morgonen, det blir fan nice ^^
känns som om jag har ganska mycket saker att göra (speciellt på förmiddagen)
duktig jag är som ens är uppe den här tiden.

Inatt kunde jag inte somna, jag sa godnatt till Kim jävligt tidigt.. men fan ta den som uppfann värme
mitt rum var så varmt att det kändes som om det var sommar (USCH)
så jag öppnade till slut fönstret och när jag började frysa så stenslocknade jag!^^
Då hade klockan passerat två!


dags att klä på sig, sätta upp håret, dra på sig lite mascara sen är jag redo att möta världen!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0