Redo för kvällens äventyr



ÅÅÅÅH vilken jävla bra födelsedag jag har haft.
hur paff tror ni inte jag blev när det plingade på dörren och där står KIM.. helt utan förvarning.
åååh jag blev så glad
att få pussa på honom gör mig extra glad!
fasiken vad blommor jag har fått från folk idag.
mängder.
tillochmed HANNA köpte blommor, hon köper väl aldrig blommor? förutom till sig själv.

Nu har jag gjort mig ordning för att möta kvällens bravader.
först middag på broken dreams sedan ta sig hem till aron för att dricka lite.
jag får inte bli as kalasis fast jag vill det
emma har nämligen tid hos frisören kl elva imorgon bitti
oj oj oj oj hur ska det gå??


jag har planerat att åka till kim på söndag. mmm de har jag
jag vill inte vara utan honom !
så jag tänker ta med mig mina svenskapapper + historia papper och åka dit.
svenskaprov på torsdag ^^


Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Hihi nej det är helt sant! Men bara pyttelite salt annars tar det över.



Grattis på födelsedagen snygging!



xxx

2010-11-26 @ 20:07:08
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0