walk me to the graveyard.

Vilken underbar jäkla dag jag har haft :)
hann inte mer än komma innanför dörren innan sara och adde slet ut mig igen för att vi skulle åka på JULMARKNAD!.
hahaha när vi kom dit så kissade vi nästan ner oss av skratt..
var det här allt? men.. vart är JULSAKERNA?
vi gick tillåmed TVÅ varv.. oj oj oj ! ;)
adde längtar redan till nästa år.


YEAH.. det var inte direkt mycket att se
så vi åkte till Jysk istället och sedan vidare mot willys där vi handlade lite
adde och sara bjöd på tacos och godis,även kaffe som JAG fick brygga, nomnom!
spelade yatzy i mängder och chicago!
vilken jäkla bra lördag :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Helt ärligt har jag nog inte haft så kul åt en Jul marknad hahha :) . Adde hälsar GodJul

2010-11-20 @ 22:44:14
URL: http://sarasveckor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0