han gör mig lycklig




kim är det bästa som någonsin hänt mig
att jag överhuvutaget lyckades få honom är ett mysterium för mig
jag kan inte förstå hur allt de här gick till?
vi träffades som svinbra vänner till en början, bara helt random, snackade i timtals och rökte allt för många cigaretter.

sen helt plötsligt så kom våran första "puss" när jag skulle åka tillbaka till borlänge
"en kompis puss" var det jag fick som svar när jag frågade honom
fine by me tänkte jag :)
sen träffades vi ännu en gång.. då låg vi och pussades å kramades i fleeeera timmar.
jag kommer aldrig glömma den gången
för det kändes som det var min FÖRSTA KYSS någonsin.
ni vet, pirret i magen, benen blir som spaghetti osv.
iof var det precis så jag kände när jag pussade honom första gången i dörröppningen.
mina ben blev verkligen spaghetti.. gelé.. jag kunde inte stå på dom.. det var helt jävla magiskt.

Hah fast jag kan inte sluta skratta åt folk som "hört från folk" att jag och kim skulle ha legat med varandra under hela sommaren ungefär. nä så var det då verkligen inte.
den 3:e oktober hade vi sex för första gången och de var Awsome delux!

Så nu vet ni det^^
jag tycker om honom, han är min och han tycker om mig så otroligt mycket
jag skulle kunna skriva hans kärleksförklaring till mig här, men det vill jag inte
jag vill ha den för mig själv ett tag till, för det betyder otroligt mycket för mig.
kim är så otroligt underbar, det här kommer bli mer än bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0