I'm a bad boy for breakin' her heart.







She's a good girl, loves her mama.
Loves Jesus, and America too.
Shes a good girl, crazy 'bout Elvis
Loves horses, and her boyfriend too, yeah yeah.

It's a long day living in Reseda.

There's a freeway runnin' through the yard.
I'm a bad boy 'cause I don't even miss her.
I'm a bad boy for breakin' her heart.

And I'm free, free fallin', fallin'

And I'm free, free fallin', fallin'


jag älskar låten med John Mayer <3 ååååh. den är så underbart vacker.


vaknade strax innan tio. jag drömde en sån jävla konstig dröm, det var clowner och ett tivoli med..
Jag hade sex i någon karusell med.. mer kommer jag inte ihåg (förutom alla personer som var med i drömmen då)

Idag ska jag gå till apoteket sen ska jag ta mig en tripp in på lindex och titta efter någonting roligt..
öronmuffar, ringar och .. nått mer..

sen ska jag kasta in tvätt i tvättmaskinen , stuva in all ren tvätt som finns i garderoben och plocka ihop lite
(jag vet fan inte ens om jag kommer göra allt de där, vilket jag tvekar eftersom jag är latast i sverige idag.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0