Julen närmar sig




ja så är det faktiskt, julen närmar sig.
snart är den här och jag är lyckligare än någonsin
är det någonting jag verkligen älskar så är det vintern / julen.
det är så underbart.
jag är som folket i whoville (staden grinchen bor i)
jag ligger och tittar på en utav mina absoluta favoritfilmer: GRINCHEN!
ååh. mitt hjärta dunkar av lycka, jag älskar julen, julsaker, hur man känner inomsig att det är MYSIGT.
det är så jävla perfekt.
men i min familj firar vi knappt jul längre, tyvärr är det så.

Men när jag skaffar egen familj kommer jag att pynta arslet av mig med julsaker, julbak osv.
jag kommer vara en riktig tomtemor som kommer ha en disneygran , julgardiner, julstjärnor , ljus-stakar i alla former. glitter överallt, en mistel .. Jag kommer få mitt (vårat) hem att se ut att vara taget direkt från USA
för dom kan verkligen julpynta.
Ååh jag längtar tills jag har en egen familj, små barn som springer omkring på julafton.
Ni vet.. som i Tomten Är Far Till Alla Barnen?
fan vad jag längtar!!
haha, vad har kim gett sig in på ? :P



Kommentarer
Postat av: Jessie

Härligt! Jag längtar oxå till julen :)

2010-10-15 @ 03:33:39
URL: http://Sarakechi.blogspot.com
Postat av: Leia ♥

Härligt att vara lycklig!

2010-10-15 @ 12:40:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0