Nostalgi-trip!

jag hittade massa musik på spotify som jag älskade förut
typ 2002-2003-2004 osv.
jag kikade igenom min bilddagbok efter gamla bilder
har jag seriöst alltid varit snygg?
jag älskar att jag var så otroligt kreativ med allting
jag orkade inte spara så jävla många bilder eftersom den här datorn inte är min och jag tycker det är onödigt att spara skiten då!

Iallafall Enjoy!

Red Cell – Red Cell "Related Skin"
D.A.F. – Der Mussolini (Original Version)
Iris – Annie, Would I Lie To You
Welle: Erdball – Monoton & Minimal
Welle: Erdball – Es Geht Voran
Tyskarna Från Lund – Global Fussball OK
Sturm Café – Sturm Café "Stiefelfabrik"
D.A.F. – Der Räuber Und Der Prinz
Chicks On Speed – Kaltes Klares Wasser
Le Tigre – Deceptacon
Stereo Total – Liebe zu Dritt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0