Att vara eller att inte vara..död..






om inte den här förkylningen (speciellt hostan) tar död på mig kan fan ingenting döda mig.

fem timmars sömn igår och fyra i natt. wohooo, rock n roll känner jag.
efter lunch idag ska jag träffa sandra, vi ska till Arbetsförnedringen har vi tänkt.
skönt att få det gjort.
sen skulle jag behöva tippa iväg till soc och lämna in mina papper.

Mina tre tradera-auktioner går ut idag, yey cash money bling bling säger jag bara :)




jag och mina vänner skrattar högt åt dig
om du är så jävla feg att du inte kunde erkänna det får du fan skylla dig själv, inte mitt fel att du är så jävla arg på mig! Jag kan inte råför att jag är Pr0-Awesome enligt honom och att jag har sveriges snyggaste bröst
(också enligt honom). Hur fan kan du bli så jävla förbannad på mig för att DU är feg och inte vågade säga som de var.
att vara 7år på nytt har tydligen blivit populärt bland tjejer, speciellt bland dom som är 22!
Att du knullade mitt ex gör ingenting, för de finns bara ett utav mina ex som skulle ligga med dig och det var inte direkt någon person att hänga i julgranen :) så win win 4 me :D




åh jag saknar dig, jag saknar ditt skratt, ditt leende, din humor, din doft å dina megakramar!
snart snart snart ses vi igen, ska bara se till att bli frisk först.
NomNomNom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0