Lista snodd av Egoina




När vaknade du imorse?
- tre minuter över åtta, tack vare min son Benito

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- ”Undra om någon saknar mig.." kollar mobilen. *djup suck*

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- den som ringer mig på morgonen kan gå & Dö

 

Vilket humör är du på?
- halvtaskigt humör, känner mig ledsen.

 

Vad har du på dig just nu?

- absolut ingenting, klockan är ZzZ


Har du ont någonstans?

- nej.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- KÖTT! gah, stor fet blodig biff tack

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

- mat till mig & kim

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

- tragiskt nog facebook följt av min egen blogg + mail

Vad ska du göra idag och ikväll?

- Jag ska snart bädda ner mig för att gråta floder till My Sisters Keeper (45:e gången jag ser den)

Vilken är den första låten du sätter på idag?

- tonight im fucking you (jössez)

 

Varför ska man läsa din blogg?
- det avgör väl läsarna:)

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

- det minns jag inte.

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

- Hahahaha absolut inte

 

När fotade något senast, och vad?

- benito, dagligen <3

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
- nej nej nej nej , jag vrider på varenda krona just nu

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

- element

Vad tror du att klockan är?

- 23.30? (mäh, 22.59)

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
- jag hade nog frågat en extrem djurrättsaktivist "varför dom är som dom är och frågat när är det dags att växa upp?"


Kommentarer
Postat av: Ulko

Snor denna ;)

2011-04-27 @ 20:00:37
URL: http://oinkoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0