uppe med tuppen..?

ibland, speciellt när jag vaknar, så brukar jag mummla för mig själv "jag borde få nobelpris för mina drömmar"
och nog fan är det så.
inatt drömde jag att jag var med i en hajenfilm, att jag försökte rädda prostituerade från att bli uppäta..
varför just prostituerade?
jo det ska jag säga er; för i min dröm kunde hajen prata och det var tydligen en delikatess..

Nobelpris var det ja?...

det är snart dags att ta vara på dagen, att inse att jag faktiskt måste kliva upp, sminka mig sådär fjantigt noga som bara jag kan och sedan trippa iväg till skatteverket och sedan vidare mot farbror blå
för idag ska jag införskaffa ett nytt pass.
jag vill inte, jag orkar inte ... men jag har den där vuxna känslan "DU MÅSTE.."





Kommentarer
Postat av: anna

åhhhh sötast ;D

2011-09-01 @ 14:52:20
URL: http://backtoblackhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0