+ vs -

som många vet gillar jag att gnälla.
det mesta som kommer ut ur min käft är gnäll gnäll gnäll svaller och åter gnäll..
jag känner att jag behöver gnälla lite till


Plus+
att vintern är på väg
att jag fyller år om 88dagar (seeee dääär stefan, nu vet du)
falun - jag älskar staden och människorna.





Minus -
kokain - har ni inte lärt er någonting små kokainluder? kokain är den fjantigaste drogen everrrrrrrr
det har blivit en bratz-drog också. Fine, kasta era pengar i sjön, det är väl ändå pappa som betalar?

tjatet angående den där "gå ner i vikt-boken" som är till för småbarn...
vad gnäller ni om? personen som skrivit den behöver ni inte klaga på, klaga på idiotiska föräldrar som köper skiten istället. jag skulle lätt läsa boken enbart för att se vad han har knåpat ihop för crap. och vissa ungar behöver faktiskt gå ner i vikt............

Norge - kan vi lägga ner de här med anders...nåntingnånting(orka komma ihåg namn) tycker att dagstidningarna enbart ska skriva om det som vi verkligen bryr oss om = den dagen han blir dömd...


nu har jag gnällt klart för idag.. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0