anonyma kommentarer

eftersom folk verkar tycka att det är så jävla kul att kommentera anonymt / med andra namn så har jag funderat länge på att koppla mitt kommentarsfält till facebook, vilket innebär att man måste vara inloggad på facebook för att kunna kommentera mina inlägg.
på så sätt kan jag få skratta åt er, för nu är jag trött på allt detta jävla trams.
om man nu är så stor i käften , varför har man då inte pung / klitoris nog att stå för vad fan i helvete man skriver.
eller är det så pinsamma människor som är så jävla stora i orden men små på jorden som läser min blogg?

Iallafall, ska bli intressant att se om ni vågar stå för vem ni är sen!^^




p.s har även funderat ganska hårt att byta "blogg-sajt".
någon som kan rekomendera någon sida?


Kommentarer
Postat av: Sandris

Anonyma kommentarer kommer man nog aldrig att komma ifrån, tyvärr.. nattstad där jag bloggar får man betalt för att man bloggar, alla som klickar in på ditt inlägg (eller hur man ska förklara :P). Eftersom du säkert har en massa som läser din blogg, så är det en bra idé :D

2011-12-03 @ 16:13:35
URL: http://www.nattstad.se/sandraheltenkelt
Postat av: Säändrää..

Gört! :D:D:D



Är lite nyfiken jag med.. :D

2011-12-04 @ 21:55:23
URL: http://mcbaby.skriker.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0