feminister är bra duktiga dom...



bara för att man inte tycker att det är fel med porrfilm så är man blåst?
fröken har gjort det igen.
ibland undrar jag fan inte om det enbart är feminister som ser det negativa i oss tjejer?

hon kallar folk som tycker olika för jävla blåst brud, eller är det enbart henne själv hon menar.
oavsett vad så brast det för mig.

jag har fått det bevisat för mig så många gånger att feminister är precis likadana men har ändå gett dom en chans till med böcker, artiklar osv.
men det är tamefan likadana hela högen.
så nu tänker jag dra alla över en kant, tills motsatsen är bevisad.

Kommentarer
Postat av: LUSen^^

vart ifrån kommer det, alltså vem har skrivit det?

2011-12-20 @ 20:16:51
Postat av: Sandris

Alla människor är idioter, tills motsatsen är bevisad :D

2011-12-20 @ 21:20:18
URL: http://sanemro.blogg.se/
Postat av: Sussi

Det handlar inte om att "tycka olika", det handlar inte om moral eller att det är "fel" med porr eller naket.



Du läser texten fel. Det står inte någonstans att man är blåst för att man gillar porr. Det står blåst om man försvarar porren och det som händer bakom scenerna med att "tjejerna gör ju det frivilligt".



Det handlar om att inte vara medveten om baksidorna av mainstream porren och hur det går till. Blåst/naiv är vad man är om man tror att porr är något glamoröst. De är bara att lyssna på porrstjärnorna.



http://www.youtube.com/watch?v=BAPDjRA3z3U&feature=g-all&fb_source=message

2011-12-20 @ 21:49:11
Postat av: Vevve

Magnus betner är även en feminist.

Och han är varken emot porrfilm eller folk som säljer sig.

2011-12-20 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0