morgonen från helvetet.

denna dag kunde inte ha börjat sämre..
kattjäveln väckte mig en timme innan alarmet skulle till att störa mig och inte nog med det så somnade jag skitsent , kims knappandet på tagentbordet drev mig till vansinne.
väl framme vid busshållsplatsen så var bussen en kvart försenad.. snöstorm utan dess like.
halvvägs fram till jobbet kör bussjäveln fast och börjar sakta glida bakåt i backen, hur han än gjorde fick han inget fäste så jag fick GÅ resten av vägen. ( var 4:e steg jag tog så höll jag på att halka, magmusklerna har fått jobba hårt idag)
killarna på Telia skrattade ganska rejält åt mig när jag stormade in som en liten snögubbe.

jobbet gick bra och jag är nu hemma i värmen, dags att diska lite sen vettefan vad jag ska göra resten av dagen, förutom att ringa min chef




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0