Raised Fist.

jag satt och klickade omkring på Aftonbladets hemsida och såg en bild som påminde som sångaren alexander från raised fist, och visst var det han.
läste vidare om artikeln och höll bokstavligen på att ramla av stolen av skratt när jag läste hans kommentar

"På lördag är det final i "Released – live & unsigned". Som avslutning kommer Raised Fist och visar färskningarna var skåpet ska stå.
– Vi är skåpinredningsarkitekter när det kommer till hård musik, säger Alexander Hagman, sångare i Raised Fist."

– Det blir som vanligt, det är bara världens bästa liveband som kommer och kör, säger Alexander Hagman.


jag kan inte annat än hålla med honom, dom är världens bästa liveband och dom vet exakt hur dom peppar sin publik
Raised fist är ett utav mina favoritband och den dagen jag gifter mig ska dom fasiken spela på bröllopet, dom får gärna lämna över mig också!
Drömma är tillåtet, eller hur?


har ni aldrig hört raised fist så MÅSTE ni höra dom!!!!!
NJUT!


Kommentarer
Postat av: JoJo

jag älskar den där låten med dom! :D

2011-12-18 @ 11:51:23
URL: http://rockdoll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0