love and hate bitch;)


1.HÄSTAR! jag kommer aldrig förstå mig på det där med hästar.. dom luktar fruktansvärt äckligt. dom är stora som elefanter och dom har svarta ögon som man inte kan läsa av. Sen blir dom rädda för absolut ingenting och får psykbryt och ska springa iväg, wtf? som en feg brud.

2.Hästtjejer!
som utsätter sig själv för lukten dagligen, deras blogg / facebook / bilddagbok består av hästbilder där man ser deras förbannade häst som heter exakt samma sak som alla andr hästar skutta omkring på en äng, eller där dom har tagit "egoposebilder" med hästfanskapen.
Näe jag tål varken hästar eller hästtjejer!

BTW, man ska inte leka med maten!!


1.HÄSTKORV!!!! nu snackar vi grejer, det enda vettiga som en häst klan åstakomma är hästkorv!
En dö fin jävel på en knäckemacka + en gnutta dalmål . Det är så man ryser i kroppen!

Kommentarer
Postat av: lollo

Haha så skön du är, håller aboslut med! ;D

2011-02-18 @ 13:00:26
Postat av: Anonym

Haha fy fan va töntig du är, man märker ju att du bara vill provocera.

2011-02-18 @ 16:18:19
Postat av: häst

kolla denna video, passar bra till inlägget =) http://www.youtube.com/watch?v=s9eQoMhhqzo

2011-02-19 @ 08:42:38
Postat av: Elin

Men emma då.. Så illa är det ju faktiskt inte,du följde ju mer än gärna med mig ut flera ggr i veckan till stallet,då kan du ju inte hata det ;)

2011-02-19 @ 18:37:25
Postat av: Anonym

Hästar är ju bäst, och hästkorv :P

2011-02-20 @ 18:41:56
URL: http://bloggmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0