Århundradets töntigaste facebookgrupp!

 

såhär står det om gruppen eller "evenemanget"

Sverigedemokraterna roar sig med att samla in bilder på på folk som inte gillar dem. De uppger att bilderna ska läggas ut på nätet så att personerna kan identifieras.
http://www.aftonbladet.se/​nyheter/almedalen2011/arti​cle13305197.ab

Vi tycker att den här sortens åsiktsregistrering är riktigt obehaglig. Och bästa sättet att lägga sig i måste väl vara att visa att de kommer att bli tvungna att registrera större delen av landets befolkning.
Så vi tänkte ge dem lite hjälp på traven.
Skicka din bild till Jimmie Åkesson, som en liten fin vink om hur många vi är som inte tycker som de.

Mejla din bild till [email protected]​e eller [email protected]​e (Obs: adresserna funkar bäst om ni skriver dem i adressfältet i stället för att kopiera och klistra in).

och skriv något i stil med:
"Hej Jimmie, jag såg att ni samlade bilder på folk som inte tycker som ni. Jag hjälper gärna till. Här kommer en bild på mig.
Vänliga hälsningar".

Och bjud gärna in dina vänner också!



Nu ska jag köra en liten yttring här som jag sätter 500:- på att folk kommer bli förbannade över
jag säger detta bara en gångs & får ni säga vad fan ni tycker och tänker MEN FÖRSÖK fan inte att vrida och vända på det, mina åsikter är mina. PUNKT SLUT

- Okej, vad är grejen? jag förstår inte varför man måste skapa en facebook grupp om detta?
jag förstår inte riktigt grejen med hysterin.
dom går runt och fotar lite , antagligen för sin egen säkerhet eftersom dom inte är så jävla populära bland folket (likt förbannad kom vi in i riksdagen^^) + att det alltid är hets från extrema vänster-rörelsen så fort man yttrar sig om SD.
Vad är det för skillnad ifall någon tar ett kort på dig, publicerar det på internet?
har ni aldrig sett en tidning någon gång där dom publicerar folk som är på stan?
folk som cyklar?
eller foton som är tagna ur ett publikhav?

eller kanske i en park där folk äter glass?
(WHAT EVER, bilder sprids! vare sig du vill vara med på dom eller ej)

vad är skillnaden?
enligt mig är det ingen skillnad alls.
och om det nu är så jävla hemskt att dom tar kort på er, varför är ni då ens medlemmar på facebook?
vet ni att dom har ägande rätt på ERA BILDER? och får göra precis vad fan dom vill med dom.. är inte det MER DISKRIMINERANDE än att SD springer och tar smygkort på rödingar ?

jag kan inte annat än skaka på huvudet när jag ser att gruppen har över 1000 personer som "ställer upp".
att folk verkligen orkar engagera sig i såna här småsaker.
och varför är det alltid rödingar som gnäller?
varför är det alltid rödingar som ALDRIG ÄR NÖJDA?
dom får minsann demonstrera hur mycket dom vill, de höjer vi flaggan och skålar för.
medans dom med blått i blodet inte får yttra sig ett piss.
ALLA har rätt att yttra sig , precis alla.
är dom rasister, låt dom yttra sig
är dom rödingar låt dom prata till punkt
är dom blåa, LYSSNA och låt dom prata för sitt parti.

jag har mina åsikter, du har dina.
men varför är det alltid dom röda som gnäller?!
jag har väldigt mycket "röda vänner" och det enda jag hör är dom gnäller från höger till vänster.
om ni nu ska gnälla, varför gör ni ingenting åt det?
att gå första majtåget hjälper inte. det vet varenda svensk kotte vid de här laget.
bli partiledare själv ska du få se hur jävla enkelt det är.
då är du nog inte så stor i käften längre skulle jag tippa på!

Är väldigt less på folk känner jag, väldigt less.

jag kan stolt säga att jag röstade på SD i valet och jag ångrar mig inte för en enda sekund.
och jag blev 27 vänner fattigare på facebook när jag gick ut med det^^

så vilka är det som

är trångsynta egentligen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror jag dör.



du påstår dig vara för homosexuellas rättigheter men röstar på det parti som vill inskränka deras rättigheter?



(om inte deras främlingsfientliga agenda var nog, men att du är rasist förvånar inte)



antingen är du bara jävligt dum eller så vette fan.

2011-07-12 @ 08:11:48
Postat av: Sandraa

Håller med dig med allt du skriver. Du är BÄÄÄÄST!

2011-07-12 @ 17:52:53
URL: http://theleadeer.blogg.se/
Postat av: Linnsey

Men du anonyma människa, vart någonstanns är sd rasistiska? Att dom vill minska på invandrigen för att kunna ta hand om dom som redan är här, se till att dom lär sig svenska, får en utbildning om dom inte har någon och hjälper dom skaffa jobb är väl en väldigt sund inställning, istället för att ta in så många som möjligt, inte ha någon koll alls och trycka in alla på ett och samma ställe så dom inte behöver/ har samma chans att acklimatisera sig?

Min åsikt är att vi ska ta hand om alla som bor i Svergie redan i första hand, kan man inte ta hand om sitt eget folk kan man inte ta hand om andra heller, och jag tycker då absolut inte att jag är rasist för det.

2011-07-13 @ 10:03:34
URL: http://linnsey.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0