bleka håret.

jag ska börja bleka mitt hår igen.
mitt stackars stackars hår säger jag bara.
nää då , det är nog inte så farligt som det låter.
har tröttnat på att gå runt i helsvart hår så jag tänker bleka "slingor" lite varstans på mitt huvud och färga det rosa.
känner att jag saknar det rosa , så varför inte ha litegrann i håret?
vill ju inte bleka sönder mitt hår igen direkt.

Så nu måste jag se till att "shake my moneymaker" och få råd.
snål sommar det här kommer bli alltså, jag gillar det inte..


I Love

Black&Pink



Kommentarer
Postat av: Erika

Köp rosa slingor med clips och sätt i istället så skonar du håret! :) plus att det är lätt att variera :D

2011-07-12 @ 00:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0