framtids tankar.

  • hur kommer mitt liv se ut om fem år?
  • kommer jag att vara lycklig livet ut?
  • kommer jag få barn?
  • hur många barn?
  • vart kommer jag att bo?
  • vilken ålder kommer jag att dö
  • kommer jag att gifta mig?
såna tankar snurrar omkring i min hjärna dagligen.
jag har inne i en farlig period just nu som heter "jag vill skaffa barn och det är nu"

jag har inte tänkt så mycket på det fast jag vetat om det sedan dag 1.
men jag kommer få en liten kiddo som är 25% Zigenare.
eftersom "pappa kim" är 50% gypsy så kommer jag bokstavligen att få ett tattar-barn.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jobb då? Du ska vel inte gå hemma hela tiden för alltid?

2011-07-26 @ 10:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0