Jag är trött på människor.



är det bara jag som inte tål människor som försöker ninja-skryta?
ninja-skryta är när dom försöker komma in på ämnet som enbart handlar om dom OCH skryta om det.
t.ex ifall man sitter och pratar om rullstolar så kan dom helt plötsligt komma in "aah just ja, jag fick jobb igår"!.
jag gillar inte folk som skryter. jag tycker att det är pinsamt och det är då jag inte kan glädjas åt att människor faktiskt försöker, tyvärr. men jag tycker inte att folk som skryter är värda sin "lycka."

Kommentarer
Postat av: Sandraa

Jag håller med & FAN vad du är snygg hjärtat!!!! <3<3<3<3<3<3

2011-03-13 @ 23:47:17
URL: http://leadeer.blogg.se/
Postat av: Anna

Roligt att just du säger det, med tanke på att du inte allt för sällan skriver att du är söt snygg osv.

Eller det kanske inte räknas som skryt?

2011-03-14 @ 00:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0