Riktigt nervös.

ja imorgon har jag prov, och jag har bara skummat igenom mina anteckningar.
ett IG räknar jag med imorgon:)

ingen idé att försöka trycka in någonting mer i huvudet heller.
det får bära eller brista
jag är stolt bara jag går dit med pennan i handen och skriver provet.

Efteråt ska jag till ungdomsmottagningen för att fixa nya piller, det får INTE glömmas! mycket viktigt

jag lääängtar tills jag får sova i kims säng igen! tills jag får laga mat åt honom , tills jag får pussa på honom , diska hans förbannade disk!
hur kan man längta efter nått sånt egentligen?
jo för att jag är så jävla glad och mår så fruktansvärt bra när jag är hos honom i falun!.

Nu måste jag bädda ner mig i sängen, Alarmet börjar tjuta klockan sex imorgon! Huuuvaligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0