dags att sova kanske?

jag förstår inte hur min kropp står ut med såhär lite sömn.
jag förstår inte hur JAG står ut med såhär lite sömn.
hjärnan går verkligen på högvarv just nu och det känns åt helvete.
jag vill bara sova, sova länge.. i djup j*vla sömn !

det är fasiken inte bra att vänja sig vid att sova bredvid någon, finns det någon avvänjnings klinik för sånt här tror ni? isåfall kan ni väl skriva adressen dit till mig. för jag behöver det.. real baaaad



ska nog fortsätta kika på ett par dokumentärer. jag är fast i såna igen. man blir iallafall allmänbildad av sånt till skillnad från crapserier som Grays anatomi, gossip girls, OC , yeah you name it

Kommentarer
Postat av: Jossan

Lättast är väl och flytta ihop med din grabb? Som jag har förstått det så är det inte mer än två mil till Falun från din hemort.

Eller är det ett för stort steg och flytta hem i från?

ha det!

2011-05-19 @ 11:08:09
Postat av: Cattiz

men tack hjärtat för komplimangen, glad jag blev ^^



japp jag jobbar på bryggan tillochfrån hela sommaren, så kul om du kommer dit och hänger ^^ om du inte vet vem jag är, så är det tjejen som ser mest ut (och inte ÄR) Emo ut haha :p typ hårfrillan :p



och du, har läst din blogg av och till, ta inte åt dej av elaka kommentarer du får, jag vet man blir arg, jag får oxå sådana, men det är fan bara AVUNDSJUKA människor som beter sig så där, som bara måste, som inte kan låta bli, dem har inget liv och måste då lägga sig i andras! så stå på dej, vilket du verkar göra ^^



det är vi som är bäst, inte dom, och det vet dem om,. annars håller man icke på så där!



puss ^^

2011-05-19 @ 12:52:15
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0