Love vs Hate?



  1. Kim - mest av allt i hela vida världen
  2. dessa underbara och soliga dagar.
  3. Rosa - jag får snart ge mig själv "rosa-förbud"
  4. Familjen Addams ♥
  5. Framtiden






  1. Piercing/piercingar i bröstvårtan - så groteskt fult & det skriker last year om det.
  2. tribaltatueringar - som folk fortfarande envisas med att göra, euuuww
  3. min lathet - usch vad jag har blivit lat.. eller bekväm kanske det heter?
  4. Att vissa människor inte inser att dom ska ge fan i att skaffa barn...




Kommentarer
Postat av: Borlänge tjej (anonym-du-vet-vet-vem-jessica-oj :( )

Håller fullständigt med om det sistnämnda! Hoppas du är så pass förnuftig att du inte gör det själv :)

2011-05-09 @ 15:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0