Tro inte på allt som skrivs.

det finns seriöst folk där ute som gör allt för att trycka ner en person till botten.
sen den må så dåligt att den totalt tappar livsglädjen.





Jag förstår inte hur man kan vara en sån människa men som sagt det är såna som är så jävla osäkra i sig själva, självklart kallar dom sig anonyma, riktiga fegisar!

Jag får ofta elaka kommentarer som ; hur ful jag är, hur äcklig jag är, jag borde dö, min pojkvän har varit otrogen mot mig, att kim hatar mig!
listan kan göras så otroligt jävla lång.

MEN, så länge det står "anonym" eller ett random namn så kommer jag aldrig att ta åt mig av detta.
det finns inte en chans att jag tar åt mig av någon som inte kan stå för det den säger.
påhittade namn eller "anonym" som är populärt är det bara att skratta åt.
för kommenterar man anonymt så kan jag sätta 25000:- på att den personen är grundful och så jävla patetisk. den är enbart ute efter att folk ska känna sig lika värdelösa som han/hon själv. men tyvärr. Det funkar faktiskt inte.

visst om personen är 13år och kommenterar, det gör saken bara mer rolig . eftersom dom knappt är torra bakom öronen så är det väl en självklarhet att dom är omogna.
Men att dom har passerat 20års åldern, då är det faktiskt bara patetiskt:)

Så anonyma kommentarer gör mig ingenting, jag skrattar bara när jag märker hur många patetiska små svin det fortfarande finns på denna jord.
Så vill ni verkligen såra mig? Try harder ;)


Den siste idioten är ännu inte född.. tyvärr..

Kommentarer
Postat av: Sandraa

Jag har mina aningar om vem det kan vara ;) hahahaha OMG!

2011-05-11 @ 17:13:32
URL: http://leadeer.blogg.se/
Postat av: Thirése

jag är snart klar med min forskning om internetmobbning, och den är väldigt intressant, fy fan vilka idioter det finns

2011-05-12 @ 22:23:43
URL: http://thirese.blogg.se/
Postat av: JoJo

jag får också massa anonyma kommentarer om hur ful jag är och massa om johan, men jag tar inte heller åt mig av det, för jag tror jag vet vem som skriver dom till mig. och hon är ingen jag är avundsjuk på precis ^^

2011-05-15 @ 00:05:17
URL: http://rockdoll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0