dagens bästa!!!

"Ickeanonym kommentar:
Jag tycker du ska skaffa dig ett jobb istället. Och köpa sakerna själv.
Ingen gillar en lat kvinna."


herregud, trodde ni seriöst att jag inte söker jobb utan att jag sitter hemma i hopp om att bli gravid för att jag ska föda fram elva barn?
NÄR FAN I HELVETE BÖRJADE folk ta allting så bokstavligt och när i hellskotta började folk tro på sånt idioti?:P

elva barn, kom igen. jag tål knappt barn och kan sträcka mig till tre stycken!
herregud, ibland undrar jag var världen är på väg.
sätter även 50:- på att någon kommer skriva att det är mitt fel p.g.a hur jag formulerade mig. well... jag formulerade mig på ett humoristiskt sätt men det verkade inte gå hem hos alla, men dom flesta..eftersom jag bara fick EN kommentar om detta^^ you go girl

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej, jag har typ inte gjort något annat än att jobba. Nu ser jag fram emot min vinterresa till Mauritius om knappt en månad. Skulle du resa bort något i vinter nu? Kramar!

2011-11-05 @ 19:52:21
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0