en väldigt sur jävel.

Anna Maria om dagens humor^^: FY fan... Jävligt respektlös bild. Snälla, jag mår illa av sådant.

Hade det varit lika roligt om din bästa vän blivit mördad? Vad är det för idioter som tror att man kan göra humor av sådant? Skratta åt andras mardrömmar och kriser? Han sprängde statsministerns kontor, och andra närliggande byggnader. Tusentals människor fick sina kontor förstörda. Han drog med sig 8 oskyldiga människor in i
döden.
Sedan åker han ut til en ö full av glada, politiskt engagerade ungdomar och mördar dem, en efter en. 69 stucken får sätta livet till, tack vare hans ofattbart snedvridna världsbild. Han lever i sin egen lilla bubbla, där han tror att han är en hjälte.

Jag tror att dem som tycker att detta är humor, själva är sådana som lever i små bubblor, med totalt bristande verklighetsuppfattning.



Sv: men NÄR är det okej att skämta isåfall?
jag har extremt rå humor och det står jag för, gillar du det inte behöver du inte läsa.
Osama Bin Laden bilder finns det miljontals av runt om i världen och hur många människor har inte han satt i graven? yeah what ever säger jag.
klart somfan det är tragiskt det som hänt, men lär er att njuta av livet och sluta se allting i svart.
så jag ska alltså gå runt och tycka att världen är tragisk? hur ska jag då hinna njuta av livet?
världssvält, krig, barnmisshandel, tortyr, våldtäkter, missär you name it, vem fan vill gå runt och tänka på sånt? SE DET POSITIVA OCH SKRATTA FÖR I HELVETET.
och jag tror inte du är en sån som INTE skrattar åt vissa saker , vem  vet..
du kanske själv gillar lite brutala skämt då och då, är du en dålig människa då?


sen skriver du att han drog med sig 8 oskyldiga in i döden i oslo "city".. tycker du då att det var rätt åt dom andra 69 ungdommarna som dog?.. hmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0