otroligt rörd.

det är väldigt sällan någon kan få mig att känna mig rörd.
men denna tös lyckades verkligen.

loggade in på facebook och hamnade i min meddelanden som lyste att jag hade ett meddelande, dock är mailet skickat den 13:e och jag har inte sett det förens nu.

jag är tvungen att lägga upp detta på min blogg eftersom jag blev faktiskt rörd tack vare den här tjejen

hoppas ni kan se vad det står ♥




sånt här blir jag riktigt rörd av, att jag har lyckats få någon att vara nöjd med sig själv.
det var nästan nära på att en tår föll från min kind!


Kommentarer
Postat av: anna

aaaw men gooos, du förtjänar ju de bästa <3

2011-10-19 @ 21:20:16
URL: http://backtoblackhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0