Melodifestivalen och borlänge

igår åkte jag till borlänge för att spendera lite tid med min mamma, vi tittade på melodifestivalen åt pizza och vilken jädrans besvikelse det var att se melodifestivalen.
Molly var snyggast av dom alla och hennes låt var riktigt söt, hon förtjänade att vinna..
men björn ranelid, hur mycket pengar lägger den gubben ner på spraytans eller brun utan sol egentligen?

kikade även på bodyguard med mamsen, riktigt mysigt var det.
nu står hon i köket och förbereder lunchen som ska bli någonting vi inte har testat förut.
hon hittade receptet i någon tidning, kim är även på ingående :)

Imorgon är det utbildning som gäller, hela dagen lång innan jag åker tillbaka till falun!
underbart att vara hemma en sväng.
ska försöka få tag på sara framemot kvällen och spöa skiten ur henne i yatzy (:



Imorgon bitti ska jag även väga mig och se hur mycket jag har gått ner på tre veckor ;) ifall jag har gått ner någonting överhuvutaget sedan jag började på det nya jobbet.
ska bli intressant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0