Hur man håller kärleken vid liv.

Kim : fan du kommer ju typ jobba lika mycket som jag, vi kommer bli rika. men det kommer bli dåligt med gemensam tid verkar det som.
Jag:Jag är ju ledig på helger. vi får boka in knull-tider då. du ska få numret till min sekreterare;)


vad gör man inte för att hålla kärleken vid liv ? ;)
självklart ska det bli helt underbart att börja jobba som ett svin, mycket timmar = mycket cash på kortet.
men det kommer somsagt bli väldig dåligt med mys-gos-och-kärlek för min och kims del.
eftersom vi kommer jobba om varandra osv.

äh nu ska vi tänka positivt. med pengarna vi tjänar ihop kan vi sedan spara och göra något myspys ihop, kräkweekend (kärleksweekend) i NEW YORK röstar jag för!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0