Sminkdag.

förlåt mina kära små vänner, idag kommer det inte upp någon sminkning för jag befinner mig hos min kära mor i grannstaden.
har knappt tid att sitta framför datorn idag.

tänker dock berätta lite kort om min dag.
gick upp alldeles för tidigt eftersom jag skulle åka till min hemstad för att ha möte med min chef angående jobb framöver.
fick ett nytt schema som var fullspäckad med jobb så att gå från nån timme om dagen till heltids-jobb gjorde mig överlycklig. oavsett hur denna dagen började så fick det mig att skina upp som en sol. äntligen har jag ett jobb som kommer göra mig rik, jag kan äntligen köpa det jag vill utan att behöva känna ångest ifall jag hellre köper tuggummi istället för en liten mjölk i affären.

sen gick jag och anna omkring, kikade på lite kläder (helvete vad kläder jag hittade som jag vill ha).
efter det åkte jag och handlade med min mami, lagade mat med henne och pratade lite skit.. allt mellan himmel och jord.
träffade malin en sväng och skvallrade lite också. spelade även yatzy med sara och drack ett par koppar kaffe.
känner att jag hunnit med att träffa en massa folk, då känns det inte lika förjävligt att åka hem ikväll ;)

sedan ringde min chef igen, känns som om jag inte gjort annat än pratat med henne idag.
först lät det som om hon inte hade speciellt bra nyheter med tanke på tonläget på rösten, men hon jävlades bara med mig.
hon berättade att eventuellt (ganska säkert) kommer bli så att jag kommer få jobba 3 veckor dagtid sedan byta av med 3 veckor natt.
HERREGUD VAD UNDERBART tänkte ja och sa att hon kan räkna med mig för att jag verkligen vill jobba.

denna dagen har varit helt underbar, har kännts toppen att få spendera det mesta av dagen med min Mami!

Nu ska vi snart bege oss och hämta upp min kära sambo på hans jobb för att sedan bege oss hem till våran lya ♥

Och för er jag inte hann träffa när jag var hemma, förlåt ♥ ni kommer få gå först i kön nästa gång (:



Kommentarer
Postat av: Nisan

Grattis till tjänsten - vad kul :)

2012-01-10 @ 20:14:11
URL: http://www.mondoblog.se/nisan
Postat av: Sandraa

Fan vad kul för dig hjärtat! :D så glad för din skull :D det förtjäna du helt klart. <3<3<3

2012-01-10 @ 20:21:19
URL: http://sanemro.blogg.se/
Postat av: Anonym

sööt

2012-01-11 @ 12:25:10
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: anna

älskar den där bilden på dig gos <3

2012-01-11 @ 13:48:19
URL: http://dobermannanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0