Helg.

snart är helgen över vilket jag inte känner är okej , jag behöver lite mer ledighet..

igår kom sami och lisamarie förbi , vi drog och käkade sedan vidare hem för att fika lite och gosa fluffykittehn.

När vi väl satt och käkade utbrister lisamarie att hon behöver en ny plattång, vilket jag hade gnällt om för kim samma dag. så vi drog till rusta och handlade en ny.
300:- och det är den bästa plattången jag ägt kan jag säga er.


idag har jag stått i köket halva dagen och rullat köttbullar som om det inte fanns någon morgondag.


tisdag kommer min älskade hanna till falun och ska luncha med mig <3 fyfan vad underrrrbart:D


På fredag är det midsommar så efter jobbet drar jag och kim till hedemora och firar midsommar hos Sami & L.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0