Att sakna.

Ibland undrar jag varför inte ett samtal räcker?
jag har blivit en sån jävla morsgris sedan jag flyttade till falun.
jag pratar oftast med mamma minst en gång om dagen nu (när jag sitter på bussen hem från jobbet).
och det känns inte som om ett samtal om dagen räcker till för att "lugna min saknad" efter henne.
jag får helt enkelt åka till borlänge och träffa mamma lite tror jag, eller bjuda hit henne någon dag på lite god mat kanske?.


Iallafall så saknar jag henne och jag har kommit henne så otroligt nära nu på senare tiden, vi har dock alltid varit nära men man lär sig att uppskatta t.om dom små sakerna med föräldrar & vänner när man inte träffar dom jämt.
fast vissa vill jag ha omkring mig hela tiden , för jag tröttnar inte på dem.

jag behövde bara skriva av mig lite, ingenting mer än så.
nu blir det dusch, nudlar för sedan ska jag sova.
Imorgon vankas det jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0