förbannad? nähää..



igår skrev jag ett inlägg på stylesearch om homosexuella och rätt till adoption.
tydligen var det ganska många i åldern 20-25 år som är emot detta.
trodde det var ett modern samhälle vi levde i och det sämsta argumentet dom hade var; dom kan ju bli mobbade..


det finns en liten sak i världen jag "brinner" för och det är homosexuellas rätt i samhälle.
(homo,bi,trans whatever ingår i min kategori "homosexuella")

jag blir verkligen skitförbannad när jag får höra att hon/han hatar bögar.
oftast är det just bögar folk hatar, inte flator..dom är tydligen "okej" men bögar, det är fan äckligt?!
hur går det ihop!?

Ni som är homofober får gärna träda fram och kommentera detta för jag försöker bara förstå hur fan i helvetet ni tänker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det absolut mest komiska är ju att många av "dessa män" som är homofober, gärna vill ta flickor i 2an.



You go girl!

2012-03-19 @ 20:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0