idiotkommentarerna flödar.

IdiotEmmaSlårTillÄnnuEnGång om Händelse på jobbet.:
Lätt att vara spydig bakom en skärm? Hur skulle dom veta att det var en alkis och att dessutom är ofarlig? Kunde lika gärna ha varit en jätteaggresiv alkis/pundare. När ni blev "rånade" så snodde bara alkisarna eran påse med pant bakom eran rygg, knappast någonting jag skulle kalla att bli rånad. Men vad vet jag, alla av oss har jue inte lika mycket skinn på näsan som dig Emma..
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 2.67.80.148

sv: jag är inte spydig bakom en skärm, jag har skinn på näsan och är inte rädd för människor, så enkelt är det.
1. alkisjäveln låg och sov, avdäckad, nedsupen kalla det vad du vill.. om man då känner sig otroligt skrämd så går man UR TÅGHELVETET OCH TILLKALLAR POLIS, väntar tills farbror blå kommer , end of story?
så hade iallafall jag gjort.
men nej, tjejerna hade gått fram till alkisen, han svarade inte på tilltal, dom trodde han var stendöd och wips, nu kan vi inte jobba.
Hahah "rånad" är de ord vi använder eftersom dom snodde våran pant, och jag stormade in i deras busskur som dom alltid sitter i och krävde tillbaka påsen, så ja jag har tamefan skinn på näsan^^

men som sagt, jag har då skinn på näsan tyvärr kan jag inte säga det samma om du som inte ens kan stå för vem fan du är (: Puss påreeeee



Älskar när morgonen startar med ett gäng idioter :)
klart somfan alkisen kunde ha varit farlig, men då får man väl tassa försiktigt ur tåget ... att man ska behöva förklara allting för alla, Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0