Invasion av kläder

för ett tag sedan tittade jag in i de 2 garderobshyllor som jag har "fått av kim" och insåg att jag har inga kläder.. det ekar tomt.
häromdagen tittade jag in igen och konstaterade att jag hade alldeles för mycket kläder, hur gick det ihop?

Iallafall så beslagtog jag en garderob ute i hallen.
kastade ut alla handdukar och lakan , mina kläder skulle minsann ha en egen och finfin garderob.

efter att ha setat på golvet i en halvtimme och vikt ihop alla kläder fint så ligger dom nu i min EGNA garderob.


en liten del av min garderob (:
(garderoben går ända upp i taket så detta är bara en liten del av det som är fyllt^^)


Kommentarer
Postat av: sara

Du äcklar mig, från topp till tå.

Från din ideologi till ditt jävla utseende.

Du ser väl för fan inte ut som en människa?

Dra ner på sminket, sluta lägga upp halvnakna bilder på tjejer och kämpa emot "det sjuka idealet" som du babblar om, bli mer ödmjuk och sluta vara så barnslig.

2012-03-14 @ 11:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0