På jobbet.

ibland när jag & anna jobbar får vi lite långtråkigt och vill liva upp stämningen lite.
vi fick veta att det finns möss i våran lokal där vi håller till som gärna kommer fram och tjyvar lite brödsmulor.
jag som älskar råttor i alla storlekar blev helt till mig, anna blev som en treåring på ett barnkalas :P

så vi bestämde oss för att skapa ett litet mini-zoo på jobbet



här inne bor den lilla musen som vi har sett kutar omkring bland våra grejer.
vi döpte honom, gjorde ett fint hus till honom och fyllde det med skorpor.
dagen efter var det helt tomt^^ vi har lyckats.



vi gjorde århundradets snyggaste katt ocskå:P


och är det någonting jag älskar att göra så är det att jävlas med folk..
Våra nattarbetare uppskattade inte att jag skrev på vissa lappar som satt upphängda.. ;)






på tåget kan man hitta precis allt, jag hittade en guidebok över new york.
hur passande är inte det när new york är mitt drömresmål?


Kommentarer
Postat av: mari

Hahaha, vilken gulligt hus!! ^^

2012-03-04 @ 21:50:30
URL: http://itsnotlikeamovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0