Redan Söndag?

Hur fasiken kan helgerna gå så fort medans veckodagarna går så otroligt långsamt?

Igår var vi på revyresan och det var länge sedan jag skrattade så mycket.
fuck "vanliga" teaterföreställningar, dessa personer har lagt ner hela sin själ på att få folk att skratta och ha roligt i ca 2,5 timmar.

Jag tycker att alla ni som bor i borlänge faktiskt borde gå och se RevyResan, ni kommer absolut inte att ångra er.
jag är redan inställd på att gå nästa år också.


efter föreställningen gick vi hem till pappa och käkade pizza :)


Idag är det kupolen som gäller för mig, vi ska även invadera ÖB och Dollarstore.
Sen blir det att åka tillbaka till falun, med en massa flyttkartonger och djävulskap!

Kommentarer
Postat av: ameena

kolla in min nya blogg ! fråga vad du vill :)

2012-03-30 @ 11:06:48
URL: http://ameena.blogg.se/
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta jättegärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du härliga brittiska märken!



Vänliga Hälsningar,

Miss Alicia

2012-04-04 @ 13:43:22
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0