sluta vara barnslig.




Sv; tackar tackar. inte varje dag man får en sådan komplimang.
all kritik är bra kritik har jag fått lära mig efter 3 år på gymnasiet, inriktning Media.
iallafall , om jag inte ser ut som en människa, vad ser jag då ut som?
en söt liten apa kanske <3
Nej jag tänker inte dra ner på sminket, det är såhär jag vill se ut och det tänker jag fortsätta med, varesig du vill eller ej.
om jag nu är så otroligt hemsk som person , barnslig, ful osv vad gör du då inne på min blogg?
varför läser du den och varför kommenterar du den?
om alla människor skulle lyssna på vad andra säger så skulle vi se exakt likadana ut och ganska snabbt dö ut eftersom många säger; gå och dö.. poff en person borta.
så nej jag tänker inte lyssna på din lilla patetiska kommentar som du skrev.
att jag lägger upp bilder på brudar jag tycker är snygga, vad gör det?
jag har lagt ut bilder på tjocka , smala, svarthåriga,blonda,gingers,osv.

har jag förresten berättat att jag ÄLSKAR albinism också? nä men nu vet du det.
puss & kram och nyp i stjärten (som min mamma hade sagt)

Kommentarer
Postat av: Felicia Fransson

Exakt sara, ingen kan bestämma hur någon ska se ut och det är snyggt med mycket smink om man kan få det bra, som hon får. Människor gillar olika saker och har olika smaker på saker och ting, varför äns komentera om du tycker att hon är så ful? Skit i det istället.. Jag tycker iallafall at du är fin och du passar i ditt smink som du har på dig, fortsätt så.. Det är as snyggt. :) (Y) <3

2012-04-01 @ 12:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0