Älska och Hata

 

..Snabba Cash! Århundradets sämsta film, helt seriöst. Den var inte bra någonstans, den var enbart tjatig och utdragen. typiskt svenskar, dom kan verkligen inte göra "action-filmer"

 

..Mitt Hår! Att jag inte tar bättre hand om mitt hår, jag som vill ha långt läckert hår så jag slipper allt detta löshår. så jag kan skaffa en riktigt läcker frisyr med bara MITT hår, att slippa sätta i håret, ta ur håret, sätta i , ta ur osv. bahh!!!


..Att Tappat Livsglädjen! jag har verkligen tappat livsglädjen, tappat stinget för att orka leva socialt, inge jobb, bor hemma, fattig som en kyrkråtta.. jag tror jag är i en period där jag tycker synd om mig själv och det måste man få göra ibland !! så de så!

 

..Att sommaren snart är över! Jag läntar hemskt mycket till hösten/vintern! ni anar inte. få ta på sig öronmuffar, halsduk, fingervantar och raggsockor i conversen! åh jag längtar. dubbla strumpbyxor, benvärmare och en söt jacka med fluff! Andas in iskall luft genom näsan så allt fryser till is ;D ni förstår vad jag menar va? höra hur det knarrar under skorna när den första snön har fallit ner, att fånga snöflingor på tungan, se ljus-stakar komma upp 1:a december. åh jag läntar såå!!!

 

..Dokumentärer om kända seriemördare! Jag är fascinerad av seriemördare, av deras tänkande, deras ångest, deras upplevelser som barn. psykologiskt tänkande är verkligen någonting för mig. iallafall när det kommer till såna här skruvade människor, har tittat på flera dokumentärfilmer idag och jag är förvånad över hur dom överhuvutaget orkar leva med sig själva!

..Högklackat! Sommaren är snart slut och jag har knappt gått i högklackat! vad är det som är fel? jag som brukar springa marathon i högklackat!! men icke, september/oktober får bli dom månader då jag spatserar på stadens gator i skitläckra högklackade skor och underbara vantar & halsduk!!! åh så mysigt!

 


Kommentarer
Postat av: Emmaaah

hahahaha! du är för söt :D JAG HÅLLER MED AAALLT DU SKREV! Älska hösten! Älska vintern! :) Så skönt att bara klä upp sig i varma kläder och bli sådär blå-röd om kinderna. :) älskar snö!



Men ja undrar hur du ser ut i benvärmare! vore intressant att se.. aldrig tänkt på de ;o !

2010-08-15 @ 10:23:28
Postat av: Viljaragnes

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-10-10 @ 15:53:51
URL: http://viljaragnes.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0