Älskar/Hatar



..folk som tjatar! jag blir galen av folk som tjatar om onödiga saker, kanske bara nått enkelt som om man t.ex inte svarar på ett sms av någon anledning, samma sak med t.ex msn ,facebook chatten eller liknande.
Svarar man inte på en gång och personen blir sur är det ingen anledning att ens svara då! just ignore!


..att inte ha pengar! utan pengar känner jag mej handikappad, och det känns som att man är fast och inte kan ta sej någonstans. vilket man inte kan. allt kostar i stort sett pengar!


..sömnlöshet! jag har otroligt svårt att sova på nätterna, tidigast jag går och lägger mig är fyra ! jag kan inte sova, hur jag än gör så somnar jag aldrig. jag är inte deprimerad ( som annars brukar vara boven bakom mina tidigare sömnsvårigheter) men min kropp vill helt enkelt inte sova. Kan det bero på denna sommarvärme?
oavsett vad så längtar jag till kalla nätter!



..Tuttar som syns! är det någonting jag älskar så är det att se tjejer "visa brösten". nu menar jag inte springa och dra upp tröjan på stan eller dylikt, utan tjejer som inte är rädda för att ha en urringning på tröjan där man ser klyfta, att man verkligen ser att WOW vilka boobs!. sånt gillar jag skarpt! Alla tjejer har bröst, stora som små. Bröst är till för att visas, inte för att gömmas !

..Kult-serier! jag har blivit helt frälst vid att se gamla hederliga serier som : En Fyra För Tre, Sally, SkärgårdsDoktorn, Tre Kronor  osv. Nittiotalets tv-serier är nog det bästa som har hänt svensk tv historia. jag får aldrig nog!

..Att Hata! Jag får inte nog av att tycka illa om folk, jag tycker om att skratta åt människor, jag tycker om att se andra göra sig illa (alltså halka till på en isfläck och sedan låtsas om att det inte har hänt) Jag är en person som inte tycker om människor i allmänhet, jag tycker människor är jobbigt att umgås med. För det finns ingenting som är så falskt och vidrigt som människan!

Kommentarer
Postat av: ozi

jaaa fan va bra! nu går det läsa bloggen igen!

2010-08-06 @ 13:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0