Ångest.

idag är det ännu en sån där dag där man vaknar upp och inser att man vill dra täcket över huvudet och inte vakna mera.
det här är fan ingen bra dag alls. jag har sån fruktansvärt ångest
två av mina räkningar är nu borta. *poff*
vilket känns jävligt befriande, men so what, jag har ändå en miljon andra..
folk som inte har haft det såhär inser inte vilken ångest pengar ger, vilka problem och hur jävla liten man känner sig.
iallafall tänker jag vara nykter i helgen (?!), jag vill inte snåla på andra längre.
det är hemskt att göra det, det är ångestframkallande så in i helvete.
i helgen tänker jag vara kreativ och försöka fixa fram pengar!
heja mig!!!


men på måndag ska jag vara duktig och gå till arbetsförnedringen igen, skrika åt dom , eller åt minstånde vara förbannad på dom om dom käftar emot som dom brukar göra,
Att vara spydiga är verkligen deras grej!

Kommentarer
Postat av: JoJo

sv; det uppskattas att folk gillar inlägget. :) är inte alla som gör det, som menar på att jag har fel och lalalala :) jag har mina åsikter och det kommer jag fortsätta att ha, för jag ser själv hur det är i dagens svenska samhälle, jag lever nämligen mitt i det. :)

är nog många fler som tänker rösta som oss gumman! :)

2010-08-27 @ 14:55:28
URL: http://rockdoll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0