do you still remember?

efter att ha läst, skrattat och gråtit ett par tårar över mina dagboksinlägg så känner jag att jag lever.
jag minns så väl hur det var att vara ung tonåring, drömmarna i livet, festerna, folket, hatet, kärleken osv.
jag blev chockad över hur mycket jag har upplevt. hur mycket jag har gått igenom med vissa människor som inte längre är så stor del i mitt liv.
men jag är glad över att jag har kvar dom på något sätt i mitt liv. jag kunde inte sluta skratta. jag skämdes lite också, blev generad nästan.
söp man verkligen när man var så ung? och har jag verkligen gjort allt det där.. ? tydligen så har jag det, jag ångrar inte saker jag gör, jag ångrar bara saker jag inte gör.
jag har ett par dagböcker...




jag bjuder på lite bilder från min "ungdom" :P



jag och min dåvarande bästis Emma :)



jag skulle göra utmärkt reklam för synsam !



jag var ganska smal på den tiden, damn hotstuff ^^


tänk att jag har varit såhär jävla sockersöt? ^^


min dåvarande pojkvän anton och "bästisen" Bassä , lite för fulla men ack så söta

den här bilden är tagen under ett utav våra konfirmationsmöten vi hade.
josefin som döljer sitt ansikte finns inte längre i livet, men i våra minnen <3

super-punkarna i borlänge ;)



damn så gammal bild !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0