Fortsätt du

Hur du än gör så kommer jag alltid att ligga på topp
jag tar inte åt mig av det du säger / har sagt.
jag kommer alltid att stå högre än du , i alla dess lägen.
jag är oslagbar :)

ju mer du klagar , desto bättre självförtroende får jag! i love this



idag har jag lekt med sandra och tim nästan hela dagen :D
underbara sandra, i love you. du är underbar å din son är den roligaste som finns !

tycker det börjar bli jobbigt att se sig i spegeln, jag är så jävla snygg att jag tuppar av, det enda som saknas är större bröst och fler tatueringar ;)
men mina tuttar är fruktansvärt .. ja.. finns bara ett ord.. NOMNOM för mina bröst!
men men , som jag alltid har sagt, ju större desto bättre!



bjuder på min as egolicious bild!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Fy fan du kommer få super ont i ryggen med större pattar :)

2010-08-27 @ 21:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0