"jag såg det på Facebook"

Jag kom precis på en sak.. nyvaken som jag är , men vilka jävla idéer jag har ibland!


det här med öppet förhållande har jag aldrig förstått mig på.
men jag kom i massa konstiga tankar när jag såg att någon seriöst HAR öppet förhållande !

Om en kille byter till "öppet Förhållande" det enda jag kan tänka på då är hans "varning" till andra tjejer som gärna vill slita av han kläderna.

det står : har ett öppet förhållande.
när det egentligen borde stå : jag har en crazy ass svartsjuk brud som är kär i mig, men jag vet inte vad jag vill, om du vill  ligga så får vi smyga lite extra med det.
För alla VET att tjejer inte delar med sig av snygga män !!

för byter en karl till :  "I Ett Förhållande" - försvinner ju hans hunk-status DIREKT!!


Vilka jävla teorier jag har ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0