Jävla Feminister

jag vet många som säger att dom är stolta feminister, men har det inte gått till överdrift nu?
dom snackar om jämnställdhet och att kvinnor ska ha precis lika mycket rätt som karlar
men FI har ju verkligen misslyckats.
dom verkar inte vilja ha det jämnställt utan att kvinnor ska ha det mycket bättre än karlarna.
att karlar är svin, dom slår kvinnor, våldtar, mördar osv.
gör inte kvinnor det också?
jag vet många många många kvinnor som är större svin än männen.
Det är fan inte okej att klanka ner på karlarna på det sättet dom gör.

jag kan inte annat än skratta åt FI-partiet! duktigt flickor, kämpa på så kanske jag i mitt nästa liv väljer att inte stå vid spisen.
det är en kvinnas rätt att servera sin man ^^
puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0