Stackars Lilla Emma

jag vaknade innan kl nio i morse, tog pigg
men jag vägrade gå upp , det var iskallt i mitt rum så jag kurade ner mig lite extra under täcket.
sen  vaknade jag tio, av att någon klippte gräset med ett JAS-plan typ. somnade även om där
och vaknade tio i tre.. men heja emma
du som skulle ut å göra en massa viktiga grejer idag.
näe då, då sover vi över och skiter i allt!


Så idag blir det att tvätta !
Imorgon blir det äventyren!




Det gör så jävla ont att andas, det känns skit konstigt i halsen och lungorna, säg förfan inte att jag kommer få lunginflammation/influensa, det är det värsta jag någonsin haft.

en liten hostning får mig att göra grimaser. får hoppas det går över när jag druckit lite te, idag är det en sån där
"mys ner dig i en tjocktröja , raggsockor, mysbyxor och glöm inte polokragen på din tröja^^ "



bara så du vet så tänker jag på dig precis hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0