svar på tal!

Anonym om Du får det att pirra i min mage så fort ja...:
Känns som om du sagt det med varje kille du dejtat...
Typ åhh denna gången är det på riktigt jag har ALDRIG kännt nåogot liknande för någon innan, och sen så går du och är otrogen mot han som du varit mot alla dina ex, Sen så var du sur för att Jeff var otrogen mot dig. Lite dubbelmoral bruden.
Det man gör mot andra får man tillbaka senare.



Åh va trevligt, en person som känner mig har kommenterat ^^

Vem har sagt att jag dejtar denna person jag lägger upp detta om, vi kanske redan är tillsammans?;) och mina känslor för folk är speciella, thats it.
du känner väl förfan inte samma känslor när du är "kär" i olika personer? näe precis.
och hah har jag varit otrogen mot alla mina pojkvänner?
jag har varit otrogen mot TVÅ, Anton och Tobbe, (jag var 14 när jag var tillsammans med anton och 17 med tobbe) otrohet intresserar mig inte för fem öre i dagens läge, jag har lärt mig av mina misstag och jag stödjer inte otrohet! det är ett vidrigt sätt att såra en person på!
att jag var otrogen mot anton ångrar jag så in i helvete för han var en riktigt bra kille, tobbe var däremot ett fittsvin som också var otrogen, men kärlek börjar väl alltid med bråk, å ja, de vet det enda vi gjorde i vårat förhållande, knullade å bråkade!
så jag har varit otrogen mot alla mina pojkvänner??, de känns fan great att någon vet mer om mig än jag själv. ;)
å med tanke på att du nämner jeff så lär du känna mig! hah de här blir bra, nästa gång kan du ju ta och ge fan i att kommentera anonymy för det är bara pinsamt att du inte vågar stå för vad du skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0