Tankar..

jag har så mycket jag vill säga, så mycket jag vill skriva
jag önskar att jag kunde säga vad jag tycker och tänker om dig.
men jag håller det för mig själv ett tag till!



Hanna var som sagt förbi nyss på kaffe och spelade lite yatzy med mig
vi började diskutera om killar..
hur vi lätt tröttnar och alla dessa fel vi hittar på dom
är det vi som är för kräsna eller är vi bara ute efter det absolut bästa?
jag tror och hoppas på de sistnämnda
jag tänker inte binda mig med en kille som är "okej" utan han ska vara mr perfekt i mina ögon
visst, det finns alltid brister osv i varenda människa.
Hur gör folk för att hålla ihop så länge som dom gör? t.ex föräldrar.. vara gifta i 25 år osv.
är man kär efter så många år? eller är man mer vänner osv?
jag har så mycket tankar när det kommer till kärlek och förhållande.
jag har snart varit singel i ett år, ett jävla år.
jag är chockad själv, men det känns underbart.
jag har inte bråttom att hitta någon , jag har inte bråttom att skaffa barn osv.
jag tänker välja min nästa karl mer noggrant än jag någonsin gjort.
jag tänker inte ha något 2månaders förhållande igen! hell no.
Nästa gång ska vara på riktigt!!!
oavsett hur jävla lång tid det tar.
Eller vem vet.. är jag ens singel?;) jag vet inte.. vem vet.. kanske..kanske inte. hihih vi får se hur de går





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0